Obchodní a reklamační podmínky:
Tyto obchodní podmínky platí od 1.11. 2012 pro nákup v internetovém obchodě https://tenokamzik.cz (dále jen e-shop) provozovaném Alenou Švambergovou, IČ 01153242, sídlo: Špičák 124, Český Krumlov, datum zapsání do obchodního rejstříku 10.10.2012.
Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními a reklamačními podmínkami.
Údaje, které zákazník poskytne v souvislosti s objednávkou, slouží výhradně k vyřízení objednávky, jsou považovány za diskrétní a nebudou poskytování třetím stranám.
V našem obchodě naleznete fotoalba, knihy hostů, fotopotřeby a jiné drobné zboží většinou ručně vyráběné, ale také vyráběné třetí stranou. Drobné nepravidelnosti výrobku jsou důsledkem ručního zpracování a nejsou považovány za vadu.
Nastavením monitoru se může lišit barevnost výrobků. U zboží tvořeného na zakázku nebo na objednávku nutno předpokládat, že se výrobek může v reálu drobně lišit od výrobku na fotografiích.
Uvedené ceny nezahrnují poštovné a balné, ale jsou konečné za zvolenou variantu.
Spolu s výrobkem obdrží zákazník elektronicky nebo fyzický daňový doklad, který zároveň slouží jako záruční list. Nejsme plátci DPH.
Poštovné, balné a doprava:
Za poškození během přepravy neodpovídáme, je třeba ho reklamovat neodkladně u přepravce. Rádi Vám ale s řešením pomůžeme, nutné je však řešit věc neprodleně v okamžiku, kdy závadu vlivem přepravy zjistíte.
Dodaný výrobek je třeba zkontrolovat a o závadách nás neprodleně informovat e-mailem nebo telefonicky a to do 3 dnů od obdržení zboží, vše je také důležité vyfotit včetně poškozeného obalu.
Vrácení zboží:
Potvrzenou a zaplacenou objednávku lze stornovat do okamžiku, kdy není zahájena výroba.
Vrátit zboží je možno do 14 dnů bez udání důvodu, to ale neplatí u zboží zhotoveného na objednávku, personalizovaného nebo jinak sestaveného na přání zákazníka! Vrátit tedy lze fotoalba, která jsou zakoupena jako skladová (tedy hotová) nebo materiály, které nevyrábíme (fotorůžky, washi pásky, lepící rollery), vše musí být nepoužité.
Výrobek je třeba zaslat jako balík pojištěný na částku odpovídající hodnotě zboží pro případ ztráty balíku dopravcem, dobírku nevyzvedáváme! Před vrácením nás prosím kontkatujte ohledně údajů pro zaslání.
Vrácený výrobek musí být kompletní (balení, sada...), nesmí být poškozený a jevit známky opotřebení a používání, musí být vrácen nejpozději 14. den po převzetí, k zásilce musí být přiloženy kontaktní údaje, aby bylo možné vratku identifikovat. Ideální je vše řešit předem přes email a informovat nás o podrobnostech.
Zaplacenou částku vrátíme nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Vrací se celá částka bez poštovného.
Pokud výrobek bude jevit známky opotřebení, poškození nebo nebude kompletní, je zákazník povinen tuto hodnotu nahradit – snížením vrácené kupní ceny nebo zrušením vrácení, tedy zrušením odstoupení od smlouvy a ponecháním zboží.
Adresa pro vrácení zboží:
Alena Švambergová, Jírovcova 1053/54, 37004 České Budějovice
Záruka, reklamace:
Daňový doklad slouží zároveň jako záruční list (dodán buď v elektronické nebo papírové podobě). Pokud zjistí zákazník vady, je povinen nás do 3 kalendářních dnů informovat. Pokud bude reklamace uznána, bude navrženo řešení. Při neodstranitelné vadě, která zcela znemožňuje používání výrobku nebo kazí jeho celkový vzhled, bude vrácena celá zaplacená částka nebo vyrobený nový kus. V ostatních případech má zákazník právo na opravu výrobku.
Zboží lze reklamovat po dobu záruční lhůty (2 roky), je třeba uvést popis vady a doložit fakturu nebo doklad o zaplacení (nebo číslo objednávky), jinak nebude záruka uznána. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené běžným používáním, na poškození či nadměrné používání zboží, vady způsobené neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží. Dále se nevztahuje na zboží, které zákazník upravoval nebo opravoval, nebo které bylo poškozeno zásahem vyšší moci.
O reklamaci je nutné nás informovat ještě před odesláním reklamovaného zboží.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace a zákazník bude informován prostřednictvím e-mailu o datu a způsobu vyřízení, případně o důvodu zamítnutí reklamace.